HTML

Ösztönállat

Életem nagy kalandja: mely ösztöneimet, érzéseimet, szerelmeimet, boldogságomat, fájdalmaimat, gyűlöletemet és véget nem érő felfedezéseimet illeti.

Friss topikok

Címkék

az (1) első (1) nap (1) Címkefelhő

Archívum

Szerelem Tengere - 1992 Ősz - A Távollét

2011.08.11. 22:15 GeorgeJuhasz

 

 

1992 július 11-től Judit életem része lett. A nyári programok,
kirándulások egymást követték, boldog és felhőtlen életet éltünk.
Szeptembertől Judit elfogadott egy munkát a Coopers and Lybrand
könyvvizsgálló cégnél, így minden reggel Gödöllőről én szállítottam be
Budapestre a Lövőház utcába, délután pedig mentem érte. Olyan érzésem
volt, mintha a gyerekemről gondoskodnék és nem volt teher a vele való
foglalkozás és a ráfordított idő.
A cégem jól ment. Boldog voltam, de még mindig ott motoszkált bennem a
gondolat, hogy az Egérrel eltöltött 11 év hogyan is íródhat felül
Jucóval ilyen hirtelen. Igyekeztem nem gondolni erre. Egér egyébként
augusztus végén feljött az anyukájával és elvitte a cuccait a
lakásból. Judittal éppen Horvátországban voltunk. Úgy éreztem, még
bárhogyan alakulhat az életünk Egérrel is, de Judit egyre jobban
minden zúgát betöltötte az életemnek. Egér mindent alávetett a
szakmájának, ki nem hagyott volna egyetlen előadást sem a főiskoláján,
hétvégente haza kellett utaznia Kaposvárra az anyukájához, hétközben
pedig hosszas könyörgések árán lehetett kicsikarni belőle, hogy
egyszer-egyszer nálam aludjon Gödöllőn. Ezért is voltak folyamatosan
barátnőim, mert Egér nem töltötte be az életemben tárulkozó sok apró
kis űrt.

Judit egészen más volt. Ő mindent betöltött. Megismerkedésünk harmadik
napjától együtt aludtunk, fel sem merült, hogy másképpen is
lehetséges.

Szeptember 27-én nagy utazásra indultam. 7 hétre DK-Ázsiába.
Tamás barátommal először Bangkokba repültünk, onnan Samui szigetére.
Szeptember 28-tól, közel 2 héten át Samui szigetén voltunk és
többnyire motoroztunk.


Samui szigete Thaiföldön Bangkoktól 1 órás repülőútra délre egy 2o-25
km átmérőjű terület a Sziámi öbölben, tengerpartján körbevezető út kb
1oo km, legmagasabb hegycsúcsa 7oo méter körüli. A sziget belseje
trópusi növényzet, hegyes, vadregényes, vízesésekkel, gyönyörű
természeti jelenségekkel tarkított és változatos állatvilággal
belakott biotóp.


Októberben megjönnek az esők és minden nap kisebb-nagyobb esők vannak,
melyektől gyakran a kisvárosok utcáin is áll a víz. Előfordul, hogy
térdig érő víz borítja az utcákat.Tamással erre a gyönyörű szigetre
érkeztünk.

Samui térképén a Chaweng Beach-et néztem ki és a reptéri kisbusszal
odavitettem magunkat. A szigetnek ez a legjobb helyen lévő és
legmozgalmasabb élettel rendelkező strandja, itt vannak a lényegi
programok a szigeten és ez tekinthető központi helynek. Ide jöttünk.
Több szálláshelyre benéztünk, végül a Coconut Grove nevű hely mellett
maradtunk és elfoglaltuk kényelmes bungallónkat.

Amint megvolt a szállás, azonnal elindultunk és motort béreltünk egy
kereskedőnél. Honda XR 25o -t választottam, ez fogja bírni a hegyeket.
Már első nap nekimentünk a hegyi utaknak. Az átázott vörös talajon a
motorok csúszkáltak alattunk, néhol nagyokat estünk.

A szigeten töltött 2 hét alatt minden nap az őserdőben barangoltunk és
a hegyeket, vízeséseket, látnivalókat mind bejártuk. Néhol nem volt út
és csak az erdőben állatkodtunk, néhol vízmosásokban, patakmederben,
gázlókban próbálgattuk, mire képesek a motorok.

Előfordult, hogy egy esésnél letört a kuplungkar, előfordult, hogy
elszakadt a lánc, előfordult, hogy egy szögesdrót leszedett a motorról
amikor beleszáguldottam. Minden létező élményt átéltünk. Reggeltől
estig motoron voltunk az esőerdőben. Olyan helyekre mentünk be, ahová
józan embernek eszébe nem jutna. Voltak utak, ahol emberfejnyi köveken
45 fokos emelkedéssel mentünk, egy ilyen helyen Tamás majdnem meghalt.
Egy kő feldobta a motorja első kerekét, ahogyan elveszítette az
egyensúlyát, ráhúzott a gázra, így a motor felugorva hátra szaltót
dobott és a keskeny út melletti fákon akadt fenn. Tamás pedig hanyatt
hátraesett az éles kövek között - Isteni szerencsével  - az egyetlen
lapos kőre...



Én feljebb jutva vártam az első olyan helyen, ahol megállhattam, de
nem jött. Leállítottam a motort és a dzsungelban néma csönd... baj
van, gondoltam. Leszálltam és visszagyalogoltam.
Tamás éppen felállni próbált a kőről, de még mindig nem kapott
levegőt. Pontosan háttal esett a lapos kőre és ilyenkor egy darabig
nem tud rendesen levegőt venni az ember. A 16o kg-os motor fejjel
lefelé lógott fennakadva a növényzeten és folyt belőle a benzin.
Hatalmas munka volt visszatenni az útra.

Én magam is hatalmasakat estem. Egyik nagy esésem egy hatalmas nagy
lapos kőfelületen volt, amit apró kavicsok borítottak. Az eső lemosta
a kőpadról a talajt és sok picike kavics maradt rajta. Hatalmas
lendülettel jöttem felfelé a meredek, sáros, csúszós őserdei úton,
majd hírtelen ráértem erre a kőpadra,...olyan volt, mintha apró
golyócskákon mennék....bumm. Akkorát estem, hogy a motor hátuljára
rögzített táskámban lévő teleobjektív is kettétört.

 

A motorokat 2-3 naponta szervízbe kellett vinni kicserélni a törött
alkatrészeket, a bérbeadó nem tudhatta meg, milyen igénybevételnek
vannak kitéve. Előfordult, hogy elszakadt a lánc, és 15 km-t kellett
tolnom a hegyi utakon  a szervízig a 16o kg-os motort. Igen jó
állóképességi gyakorlat...
Esténként a Chaweng Beach selymes homokján végigjártuk az öblöt és a
homokra kiköltözött éttermek valamelyikében tengeri halakat és rákokat
ettünk.

Vacsora után éjszakánként gyakran ültem ki a part homokjára és
bámultam a csillagokat, néztem a félelmetes és titokzatos lustán mozgó
fekete víztömeget.

Sokat, nagyon sokat gondolkoztam az életemen. Egér képe ott lüktetett
még bennem, Judit azonban minden ponton többet nyújtott. Erről az
útról úgy kell hazatérjek, hogy döntöttem és onnan már nem fordulhatok
többé vissza!

 

 

 

 

Úgy éreztem Judit feltette rám az életét és ez a felelősség egyre
jobban a hatalmába kerített. Olyan volt mint a lányom, a szeretőm, a
feleségem, vagyis számomra a mindent betöltő MINDEN. Feleségül fogom
venni és gyereket akarok tőle. Ezt ott döntöttem el a Chaweng Beach
homokján éjszakai merengéseimkor.

 



Október 11-én Hong Kong-ba repültünk és 4 napig bóklásztunk Tamással a
városban. Bejártuk a város érdekes részeit, rengeteget gyalogoltunk és
nagyokat ettünk. Hong Kong az én kedvenc városom, szerintem a világ
egyik legérdekesebb helye. Levegője nem szennyezett, mert a tengeri
szél elviszi az autók által kibocsájtott szmogot. Oly sok látnivaló és
oly sok élvezetes kaja található Hong kong-ban, hogy egy életen át nem
únnám meg. Elektronikai piacon megvettük a legújabb csodákat és
felszereltük magunkat otthon nem elérhető dolgokkal.

Október 15-én utaztunk át Kínába. Canton tipikus dél-kínai
forgatagában kezdtük a híres Kantoni Vásár végiglátogatásával. Minden
gyógynövényeket forgalmazó cég standját megnéztük, mintákat
gyűjtöttünk be, katalógusokat hoztunk. Egy hetet töltöttünk Kantonban.
Akkoriban csak gyógynövényeket forgalmaztam, abból is különleges kínai
gyógynövénykészítményeket. Kiváló alkalom volt a vásáron egy helyen
megnézni az összes gyártót.

 



Kantonban eltöltött egy hét után direkt járattal Changchun-ba
repültünk Kína észak-keleti részébe, Mandzsúriába. Ez a Ginseng hazája
és számtalan kínai gyógynövény-készítmény itt készül. Ebben a régióban
van Kína legtöbb gyógynövényes termékgyártója és több partnerünk is
van itt. Ezeket a partnereket látogattuk meg. Partnereink kitettek
magukért, folyamatosan gyárlátogatásokat és evészeteket szerveztek,
masszázsszalonokat és szaunákat látogattunk.
Egyik este programot szerveztek nekünk a cég székhelyén. Bemutattak
engem egy nagyon csinos egyetemista lánynak. A lány édesapja a
Changchun-ban lévő Audi gyárnak az igazgatója. Ez a gyár több autót
gyárt, mint az összes autógyár együttvéve Németországban. Ms. Wang
Xi-vel táncoltam egész este. Mint később kiderült, barátaim nem
véletlenül hoztak vele össze. Jól ismerték Kína és a keleti világ
iránti szenvedélyes és elkötelezett szerelmemet. Ehhez járna egy kínai
feleség is. Kínában a legszebb, legédesebb és legszenvedélyesebb
lányok Mandzsúriában élnek. Wang Xi elbűvölt bájával és rugalmas
alakjával, okos szemeivel. Odaadóan símult hozzám tánc közben.

Kínában vidéken szigorú erkölcsi normák vannak, egy lány nem lehet
kettesben férfival a házasság előtt. A nyugatias városokban persze
másképp van, de Changchun régi erkölcsi normákat diktáló város. Este
elbúcsúztam Wang Xi-től.
Másnap újra gyárlátogatások és szakmai programok, majd Wang Xi jelent
meg a Chang Bai Shan Hotel recepcióján egy hatalmas csokor virággal.
Pontosan akkor, amikor visszaértünk a délutáni programról. Adott két
puszit, átadta a csokrot és megígértette velem, hogy visszajövök
hozzá. Várni fog.
Soha többé nem találkoztam vele...

Másnap elhagytuk Changchun-t és Hong Kong-ba repültünk.
Újabb 3 napot töltöttünk Hong Kong-ban. A kettétört teleobjektívemet
nem tudták megjavítani, így visszaadták a szervízben, ki kellett
dobnom.
Egyik séta alkalmában a Star Ferry Kowloon kikötője mellett egy
ajándékboltban kínai kaligráfiás képeslapokat találtam. Ai - szerelem
volt a lapra szépen ráfestve.
Megvettem ezt a lapot és kiültem Kowloon kilátóhelyén az űrmúzeum
mögött egy padra. Hong Kong szigetének tengerfrontját és ezt a kézzel
festett képeslapot nézegettem.

Egér, Jucó, és most Wang Xi. Voltaképpen mit is akarok, kit is akarok?....
Jucó nyert, Jucót akarom! Visszamentem a Nathan Roadon Prince Edward
metromegállónál lévő hotelünkbe és felhívtam Jucót telefonon. Ilyenkor
bent van a Coopersnél.
Sikerült elérnem.
- Szeretném ha a feleségem lennél. És gyereket is akarok tőled! -
mondtam Jucónak.
- Rendben. Szeretlek! - válaszolta
- Én is nagyon szeretlek! Hiányzol.
Talán, ha nem is pontosan ezekkel a szavakkal, de ez volt a
beszélgetésünk. Megkönnyebbültem és kitűztem életem legnagyobb célját.
Megházasodom és gyerekeim lesznek. Jucótól.

November 3-án átrepültünk Thaiföldre és még 3 napot ott töltöttünk,
végül November 7-én érkeztem haza Magyarországra.
Jucó várt a repülőtéren. Boldog voltam, hogy 7 hét után újra láthatom.
Szeptember 27-től November 7-ig távol voltam, de meghoztam életem
legfontosabb döntését.
Judit mindenben igazodott hozzám, alkalmazkodott a gondolataimhoz,
terveimhez, vakon követett.

Novemberben történt valamikor, hogy Budapesten Jucó Csalogány utcai
lakásában leültünk az édesanyjával és bejelentettük neki, hogy össze
fogunk házasodni és gyerekünk lesz.
- Jól meggondoltátok? - kérdezte.
- Igen. - válaszoltuk.

December közepén kiderült, hogy Judit terhes lett. Ez lett életem
legfontosabb és legkedvesebb karácsonyi ajándéka.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://osztonallat.blog.hu/api/trackback/id/tr593147053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kangen 2011.08.13. 20:12:10

Igen, ezeket a szavakat hallottam már tőled Juditról, amikor Szlovákiába mentünk egy üzleti útra. Akkor (is)sokat beszélgettünk, s mondtad, hogy számodra ő a nő, a szerető, a feleség, a barát, a gyermek. Te nagyon őszinte ember vagy, de szerintem nem válogattad meg helyesen mindig azokat az embereket, akik megérdemelték, hogy a bizalmadba fogadd őket. Tudom, mert tapasztaltam. Kevesen vannak, akik ilyen magas frekvencián tudnak élni, lelkesedni, dolgozni és teremteni. Éppen ezért csak kevesen értik a cselekedeteit indíttatását, okait és célját. Én úgy érzem, sokat megértettem, persze sok mindent nem fogadtam el, mert más az életről alkotott képünk és az értékrendünk is. De az biztos, hogy egy hozzád hasonló különleges emberrel sem találkoztam mindeddig, ezt értsd a negatív és pozitív dolgok viszonylatában. A teremtő erő biztosan benned volt és van,ezt mutatják a blog bejegyzések is. Sokaknak, főként akik nem ismernek eléggé, kicsit töménynek tűnhet, hiszen csak keveseknek adatott meg ennyi élmény, kaland, siker.

GeorgeJuhasz 2011.08.13. 23:03:13

@kangen: Tudom, hogy sok hibát elkövettem Judittal szemben, de mindig ő volt az életem középpontja. Szüleim azt mondták, hogy emlékezzek vissza arra amikor bemutattam nekik Juditot. Akkor azt mondták, hogy ez a nő számításból van velem. Még bajok lesznek belőle. Akkoriban nem fogadtam el véleményt tőlük, vakon szerelmes voltam. Igazuk lett. Az életem utolsó 2o évében sokan lenyúltak engem. Legcsúnyábban Judit, ő még késsel hátba is szúrt és mai napig mindent elkövet, hogy elpusztítson. Ez az én keresztem. Vinnem kell valahogyan. Nagyon nehéz úgy teljesértékű embernek lennem és újra felemelkednem, hogy görnyedek a sok teher alatt. Tudod, legnagyobb probléma az, hogy akarok-e felemelkedni? Gyakran semmihez nincs kedvem, csak nézni ahogyan a zöldségeim nőnek a kertemben...

kangen 2011.08.14. 17:39:40

@GeorgeJuhasz: Van elképzelésem, mennyire rosszul érzed magad néha, vagy sokszor. Emlékszem, két-három éve, amikor voltam nálad az irodában és beszélgettünk, mondtad, hogy voltál úgy, hogy kezedben volt a puskád és úgy érezted, most jobb lenne befejezni mindent. Akkor lehettél a mélyponton. Azonban nem tetted meg, mert nem az az ember vagy, aki képes veszíteni. És nem is fogsz. Ez most olyan, hogy mindent elvettek tőled, vagy majdnem mindent, ami fontos volt. A legnagyobb baj nem is az anyagi veszteség, hanem a morális oldal. Én úgy láttam, Judit szeret téged, nem az érdek és a jólét köti hozzád, hanem a feltétlen szerelem. Most már így, a történtek ismeretében nem tudom, helyesen gondoltam-e, de most is úgy érzem, ő csak egy báb volt, egy befolyásolható, megcsalt feleség, aki bosszúért kiált, ezt használták ki egyesek. Azt viszont nem értem, hogy ha egyszer tényleg szeretett, alárendelte neked az életét, szült 5 szép gyereket, hogyan lehet benne ennyi gyűlölet. Egy részét megértem, én sem fogadtam volna el könnyen, hogy van egy másik életed, amelyhez személyek is tartoztak már. De ugyanakkor emlékszem, hogy a Verocska esetében ezt sikerült feldolgoznia. Most miért nem? Ki tudja. Talán a sok sértettség így telítődött nála, s ehhez ott voltak még a jóakaróid. Hidd el, sokan görnyednek teher alatt, de mindig mindenből van kiút, ezt neked - azt hiszem, nem kell mondani. Képes vagy rá, az biztos. Itt tényleg az csak a kérdés, akarod-e. Erre pedig az a válasz, hogy gondold végig az életed. Egy ilyen életműnek nem lehet a folytatása a feladás. Csak talán még nem vagy kész újra teljes erőddel harcolni. Próbálj meg dolgokat elengedni, bármilyen nehéz, csak akkor kezdheted a talpra állást. És sokan vannak, akik szeretnek csak magadért, erre gondolj.

GeorgeJuhasz 2011.08.14. 21:10:54

@kangen: Igazad van. Amit megérteni nem tudok, hogy Judit feláldozza a gyerekeket. Azt már régen láthatná, hogy eszközként felhasználták, hogy engem/bennünket kisemmizzenek. Azonban mostanra láthatná a gazdasági helyzetet és azt, hogy 5 gyerek nagy felelősség. Ketten sem lenne egyszerű, egyedül pedig szinte lehetetlen. Nem tudom meddig játssza még ezt a háborút, de addigra teljesen tönkreteszi a gyerekeket mire kupukkan a lufi.
Az elmúlt 3 évben napi 16 órában dolgoztam, hogy kevesebbet gondoljak a problémákra, spirituális látókhoz mentem, hogy hinni tudjak a jövőben és ne csináljak hülyeséget.
Nekem nem feladatom a bűntetés. Isten bűntet. És ahogy körülnézek magam körül, osztja is a bűntetéseket rendesen. Én ezt kaptam, nehéz volt, de fel fogok állni. Azok akik a hamis vádakat rámnyomták, az elkövetők, az ügyvéd, az ügyész, a nyomozók meg majd vívjanak meg a lelkiismeretükkel meg a májrákkal, beteg gyerekkel vagy amit rájuk ró a sors. Rohadtul mocskos ebben az országban az igazságszolgáltatás.
Én úgy érzem megnyugodtam.
Igen, valóban vannak akik szeretnek és nekik köszönhetem az életemet. A problémák pedig majd elmúlnak. Végigcsinálom és harcolni fogok mindvégig.
Kapom a fenyegetéseket, hogy becsukatnak, ha továbbírom a blogom.
Ennyire fáj az igazság? Hát továbbírom. Nem érdekel a fenyegetőzés.
Köszönöm Neked, hogy írtál.

kangen 2011.08.15. 13:14:01

@GeorgeJuhasz: Nem kell köszönni semmit, engem ténylwg érdekel a sorsod és a harcod. Egyébként nem írtam volna. Sokáig gondolkoztam, hogy megtegyem-e, nivel már az elejétől olvastam,de aztán úgy gondoltam, ha ezzel csak egy kicsit is viszonozhatok abból, amit segítségként 12 éve tőled kaptam, akkor nem kérdés. Bárki bármit is szólna erről. A munka jó, mert eltereli a figyelmed,de csak akkor léped át a falat, ha agyban nyugszol meg. Ez úgy látom, jó úton halad, mert ezt tükrözik a szavaid. A spirituális látásmód és gondolkozás elengedhetetlen ebből a szempontból. Én is voltam ilyen (ha anyagilag nem is ekkora) mélyponton 5 éve. Elkezdtem a budhizmust tanulmányozni, aztán jött Osho, Chorpra, és szinte az összes sprirituális tanító könyvei, kazettái, a Magyarok közül Müller Péter sokat segített. Nekem nem volt pénzem, hogy a nagyokkal találkozzak, de hál Istennek van képzelő-és akaraterőm, van családom és barátaim, akikkel sikerült kijönnöm a gödörből. Ha azt látod, és te látod, hogy nem a te feladatod a büntetés, az már jó. Hidd el, mindenki megkapja valahonnan, amit érdemel, legyen az jó, vagy rossz. Ez a törvény, csak sokan akkor kezdenek el gondolkozni, amikor már késő. Juditot én elítélem a gyerekekkel kapcsolatban, mert tényleg mérlegelni kellene az ő jövőjüket nézve. Benne még gyűlölet él, de el kell jönni az időnek,amikor ráébred, hogy ez az út nem jó irányba visz. Ebben az országban nem mocskos az igazságszolgáltatás, hanem nincs igazságszolgáltatás. Ez a hely a bűnözők és aljas emberek paradicsoma. Sajnos. De ez ellen nem tehetünk semmit, a saját békénkért viszont igen, abba nincs beleszólása semmi hatalomnak. Ne viszakozz, írd a blogodat, mert egyrészt jó olvasmány, sokat lehet belőle tanulni és tanulságos az élet szempontjából is. Csa segítesz vele másoknak. Ezért senki nem csukathat le. És igen, ennyire fáj az igazság, de csak a gyenge és értéktelen emberek reagálnak így, akik senkik, 0 a morális és egyéb szintjük. Sokat felépítettél és még sokat is fogsz, ezt tudom. Az idő pedig soka mindent megold, bár akitől minden függ, az te magad vagy. Ha viszont helyesen lépsz és élsz,akkor melletted az Univerzum ereje is.

GeorgeJuhasz 2011.08.15. 17:57:07

@kangen: Úgy legyen. Hétvégén Jázminnal voltam. Vettünk kisnyulakat, elmentünk egy gyönyörű homokos strandra Dunabogdányba, olyan akár a tengerpart. Jól éreztük magunkat. Anna már 11 éves, de Judit nem engedte, hogy Jázmint bemutassam neki, pedig féltestvérek. Tegnap megtettem, mindkét gyerek nagyon boldog volt, én pedig ennél is sokkal jobban. Judit ma már mailben nekem támadt és lehordott, hogy összekavarom a gyereket...stb. Én azt hiszem a szeretet nem összekavarás. Juditot pedig zavarja a szeretet és zavarja, hogy a gyerekek képesek egymást szeretni akkor is ha nem egy anya szülte őket. Long Mei imádja Jázmint és fordítva is. Annának nagy a szeretetéhsége és időnként sír, hogy a testvérei elfordulnak tőle.
Milyen ember Judit, higy ilyen a lelkivilága??? Hogy lehet a gyerekekbe ekkora gyűlöletet táplálni? Enikő tele van gyűlölettel, Judit szerint majd akkor fog velem szóbaállni, ha rendszeresen bevásárolok neki. Ádám Judittól kapja az impulzusokat, de inkább nem találkozik velem, hogy ne kelljen szembesülnie a másik oldallal, Botond és Ákos pedig követi a nagyokat. Jázmint nem érdekli semmi, szereti apát és apát akar. ha nem kapja meg akkor nagy hisztit csinál.
Nekem ez a keresztem, de remélem van Isten és rendezi ezeket a dolgokat mielőbb.
Nagyon sokat dolgozom, de annyi tartozás van a nyakamban, hogy még évekig eltart mire kirendezem.
Közben elkezdtem edzeni és napi 1 órát edzem. Az elmúlt 3 hétben fogytam tőle 6 kilót.
Kedd és péntek a bolgbejegyzések ideje nálam, de előfordul, hogy már előző éjjel felrakom.
Köszönöm a véleményed. Üdv. George

kangen 2011.08.16. 16:04:48

@GeorgeJuhasz: A mozgás nagyon jó a stresszre és még a kondid is javul tőle, csak munkával nem lehet kikapcsolni az agyad. Biztos, hogy sokat kell dolgoznod és sokáig is fog tartani, amíg helyre teszed anyagilag magad, én is ezt teszem, csak kisebb volumenben, mint te. De egyszer megint ott találod magad, ahol lenni szeretnél, mert minden erőfeszítés és kitartás meghozza a gyümölcsét. A gyerek felé nem az a megoldás, hogy rendszeresen bevásárolsz neki. A szeretetet nem lehet megvásárolni, legalábbis a gyerekét nem. Vele lesz a legnehezebb, hiszen az anyjánál él, már nő, van párja, neki bizonyítani kell, ha hagyja, később. A fiúk pont a legnehezebb korban vannak, nekik apakép kellene, ezért én biztos nem tiltanám őket az apjuktól, bármilyen is az én viszonyom vele. Bocsass meg, de ehhez tényleg igazi anyai érzés, önzetlenség és ha más nem, de intelligencia kell. Ez egy kicsit önzés a gyerekek kárára, amit nem szabadna. Én sem szeretek, a gyerekeim se szeressenek? Hogy is van ez? Nem felnőtt nőhöz, még kevésbé 5 gyermekes anyához méltó gondolkozás. A feleség, a nő része érthető számomra, én is hasonlóan viselkednék, de én el sem jutottam volna idáig. Az eszközöket illetően pedig inkább nem minősítem a dolgot. Jázminnal okos légy, ha nem szúrod el, ő mindig is rajongani fog érted. Foglalkozz vele annyit, amennyit lehet, megéri, hidd el. Szerencse, hogy ilyen a társad és maximálisan támogat és elfogad. Nélküle még nehezebb lenne minden. Látod, a Sors nemcsak büntet, jutalmaz is.

GeorgeJuhasz 2011.08.16. 16:57:06

@kangen: Igen. Én azt nem értem Judit miért forgatta ki a családunkat és miért viszi el a gyűlölet és pénz irányába a gyerekeket. Mindenemből kiforgatott majd fejreállt és most a gyerekekre hivatkozva követelőzik. A gyerekekbe pedig azt oltja, hogy a szemét apátok nem ad pénzt. De honnan adjak amikor mindenből kiforgatott, mindent romba döntött?
Lerombolja az életünket, majd újra a véremet akarja szívni? De nincs már vérem. Legnagyobb baj, hogy a gyerekeket azzal szembesíti, hogy ez a nehéz helyzet csak miattam van, mert nem adok pénzt. Az, hogy miatta nincs pénz, azt már nem ismeri el. Szomorú ez a helyzet.

MAYA2011 · http://jazminka.acnshop.eu/default.asp?CO_LA=HU_HU 2011.08.18. 03:19:44

S ha százszor is becsapnak, és ezerszer
csalódom abban, kinek szívemet,
mint álmából a rózsát, kitakartam,
s ha épp az árul el, kit életemmel
fedeztem én,
s ha tulajdon fiam
tagad meg,
és ha nem harminc ezüstért,
de egy rongy garasért adnak el engem
barátaim,
s ha megcsal a reménység,
s ha kudarcaim térdre kényszerítnek,
és elátkozom már, hogy megszülettem,
s ha csak a bosszút hizlalja a hála
híveimben,
s ha rágalom kerít be,-
akkor se mondom, hogy nem érdemes!

Akkor se mondom, hogy nem érdemes
hinni az emberben, akkor se mondom,
hogy megélek magam is, néptelen
magányban, mert irgalmatlan az élet.

De csöndes szóval, eltűnődve mondom:
bizalmam sarkig kitárult kapu,
nem verhet rá lakatot a gyanú;

ki-be jár rajta bárki szabadon.
Egy besurrant csaló tiszteletére
nem állítok őrséget tíz igaznak!

Kit tegnap itt a gyöngeség bemocskolt,
megtisztálkodva ma betérhet újból;
ki kétélű késsel jött ide ma,
köszönthet holnap tiszta öleléssel!

Nem, nem a langy irgalmat hirdetem.
Nem hirdetek bocsánatot a rossznak,
kegyelmet a hazugnak,
nem tudok
mentséget a könnyes képmutatásra,
s az öngyilkos szenvelgést gyűlölöm,
akár a nyers önzés orvtámadását.

De hirdetem, hogy bűneink mulandók!
Mint a mamut és az ősgyík, a múltba
porlad a gyűlölet és a gyanakvás;
dühünk lehűl,
csak szerelmünk örök.

S halandó gyarlóságai között
csupán maga az ember halhatatlan.
Kérlelhetetlen gyötrelmei ellen
irgalmas vára bizalomból épül;
s az önmagával vívott küzdelemben
csak jósága szolgálhat menedékül.
süti beállítások módosítása