HTML

Ösztönállat

Életem nagy kalandja: mely ösztöneimet, érzéseimet, szerelmeimet, boldogságomat, fájdalmaimat, gyűlöletemet és véget nem érő felfedezéseimet illeti.

Friss topikok

Címkék

az (1) első (1) nap (1) Címkefelhő

Archívum

A Rózsák Háborúja 1 - A Cselszövés

2011.07.23. 01:54 GeorgeJuhasz

 2oo7. November 18-án érkeztem haza Kínából. A reptéren Judit fogadott. Csinos vékony alakját azonnal kiszúrtam az érkező utasokat váró tömegből. Magassarkú cipője szépen kiemelte formás lábait, térdig érő szoknyát és testrefeszülő felsőt viselt felette pedig nercbundát mely elöl teljesen szétnyílt, még jobban kiemelve izgalmasra szabott melleit. Örültem, hogy látom. Már nagyon hiányzott.

Bár már 2oo4 ősze óta tartott kapcsolatom Kínában Zhai-jal és Long Mei nevű kislányom is 2oo7 júliusában megszületett, mégsem tudtam Judit nélkül elviselni az életemet. Sokak szerint Zhai modellszerű gyönyörű nő... Mégis, amikor végignéztem Juditon, minden porcikáját az enyémnek éreztem. Távollétében pedig egy idő után szinte fizikailag fájt a hiánya. Egy nőnél sok apró részlet van: számomra első a lába, a szépen ápolt női láb és körmök nagyon fontosak, azok mindent elárulnak egy nőről. Judit ebben tökéletes volt. Aztán az illata: minden nőnek más illata van, két egyforma nincs. Ez egyfajta feromon, mely kiváltja a másik nem ingereit. Szóval ezernyi apró részlet van, amit senki más nem tudhat és nem érezhet.
Mondják, hogy a földön minden embernek megvan az alteregója. Ami megdöbbentő volt számomra, hogy Zhai illata a hajától a lábáig pontosan olyan mint Judité, a méretei hajszálra ugyanazok, intim szokásai pedig pontosan egyeznek.  Asztrológus szerint Zhaiban megtaláltam Juditot még egyszer. Spirituális látók szerint Isten így rendezte a dolgokat és ez a karmánk. Örültem, hogy két világban létezhetek.
Én valahogyan úgy láttam ezt a kérdést, hogy számomra Judit a NŐ, a család, a háttér, Zhai pedig Kína. Mert Kína kicsi koromtól ott élt bennem kitörölhetetlenül. Zhai révén része lehettem ennek a világnak.

Juditot jó volt megölelni, a karjaimban tartani, érezni mellkasomon a hozzámsimuló melleit és füle mögött parfümjének enyhe kesernyés illatát. Boldog voltam, hogy együtt lehetünk megint.
- Gyerekeket vigyük el délután a Wasabi-ba enni - mondta Judit hazafelé - nagyon szeretik és Ádámnak úgyis 2 nap múlva születésnapja lesz.
- Rendben, megyünk - válaszoltam.
Judit gyögyházszínű fehér XC9o Volvójában, kellemes krémszínű belsővel, mellettem a szeretett nővel, gyerekeim anyjával már önmagában is élmény volt. Szalonból választottuk Judit autóját, minden részletét egyenként szedte össze, épp olyan volt amilyet szeretett volna.
Mindenki irigyen figyelt bennünket. A gyerekeinket, az életvitelünket, mindent. De kit érdekelt mindez? Miénk az egész világ.

Hazaérve letusoltam és átöltöztem, majd rövidesen indultunk Budapestre a Wasabi étterembe.
A gyerekek versengve szedték le a futószalagról a különféle tálakat, közben számolták, hogy hány tálat visz el a felszolgáló. Jól teljesítettünk. Jól éreztük magunkat.

Amikor fizetni kellett, nem volt nálam magyar pénz, így Judit átadta a táskáját, hogy keressek benne, mert nálunk szokás volt, hogy a férfi adja át a pénzt fizetéskor. Milyen érdekes, hogy Kínában ez pont fordítva van. Ha ott egy nő fizet azt jelenti, hogy fontos és tisztességes nő. Ha a férfi fizet, akkor a nő értéktelen, nincs pozícióban. Több ponton is egészen más a két világ.
Amint kinyitottam Judit Louis Vuitton táskáját elém tárult a hatalmas rendetlenség, ami nála természetes. Mindjárt felül egy rakás félbehajtott A/4 lap fogadott melyek úgy nyíltak szét ahogyan a táskát nyitottam. Önkéntelenül is beleolvastam. Kézzel levezetett adózási sémák voltak rajta. Kivettem az egész köteget és belelapoztam. Judit először nem látott rám mert mellettem ült, és köztünk is ült egy gyerek. A lapokon mindenféle ajánlatok voltak kézzel felvázolva. Részben Judit jegyzetelése, részben egy férfi írásai voltak a papírokon.
- Ne kutass a táskámban! - kiáltott rám Judit és a gyereken átlendülve kikapta  a papírokat a kezemből.
- Mik ezek? - semmi közöd hozzá - Üzleti dolgaim.
Judit heves reakciója elindította agyamban a vezérhangyát. Mi a fene ez az offshore cég?

Estefelé a megszokott mederben zajlottak családi életünk esti mozzanatai. Lassan mindenki visszavonult. Jázmin már másfél éves volt, régen aludt már ő is. Beszélgetés közben nem hoztam fel a gyanús üzleti témát, bár nagyon a nyelvemen volt. Inkább bontottam egy üveg vörösbort, beszélgettünk, majd szeretkeztünk. Olyan mohón, hogy nem bírtam magam tűrtőztetni.  Mint később kiderült, ezen az estén, talán ha másképp alakulnak közöttünk a dolgok, ismét egy új életnek adhattunk volna otthont, és családot...
 
Ázsiából hazatérve az időeltolódás végett az ember megváltozott bioritmusa csak napok után áll vissza. Ilyenkor hajnalok hajnalán felébredek. Reggel 3 órakor már délelőtt 1o óra van Kínában. Így hajnali 3-kor kicsúsztam az ágyból és a könyvtárba vettem az irányt. Judit bordó aktatáskáját este ott láttam utoljára.
A több mint négyezer kötetet számláló könyvtárunk a nappaliból a hálószobával ellentétes oldalon nyílik. Átsétáltam a nappalin, benyitottam a könyvtárba és megtaláltam Judit aktatáskáját az egyik székre ledobva.
Lelkiismeretfurdalás nélkül átnéztem a tartalmát. Találtam egy dossziét, melyben sokféle gyanús dolog volt.
Egy bejegyzett cég a Seyshelles szigeteken, nagy értékű számlák..
A feleségemnek elment az esze - gondoltam. Ennyi pénzért tíz céget is alapíthatott volna.
A dossziéban találtam eredeti számlákat,  megbízási lapot, kézzel írt jegyzeteket, vázlatokat, gyakorlatilag minden lényegi információt. Az egész dossziét kivittem a kertbe és ideiglenesen elraktam a szerszámoskamrába.

Tovább gondolkoztam, mi a fene ez az egész ügy. Korábbi laptopomat Juditnak adtam, most ott hevert a könyvtárban az asztalon. Kinyitottam és begépeltem a jelszavát: sarkcsillag. A képernyő megnyílt. Időm volt bőven, a céges levelezőprogram nem magáninformáció, amúgy meg a feleségem, nézzük mit találok... Gyorsan rá is akadtam furcsa levelezésekre banki ügyintézőkkel, ügyvédekkel, irreálisan magas számlákkal.
Az egész levelezését átküldtem magamnak.

Az agyam eszeveszett sebességgel pörgött. Mi a csuda zajlik itt?
Közös cégünk, a Dragon Holding Zrt 2oo6-ban 2.17 milliárd, 2oo7-ben 2.87 milliárd Ft árbevételt realizált. A szépségipari és orvosi esztétikai termékek forgalmazása Santemed márkanév alatt zajlott. 
Reggel fél 7-kor Judit rendszeresen felébredt, ilyenkor az étkezőben szoktunk kávézgatni, beszélgetni és gyönyörködni az üvegfalon át zöldellő kertben. Most is így történt. A kávét én készítettem el mint mindig és leültünk beszélgetni. Rövidesen heves vitába, veszekedésbe ment át a békésen induló reggel. A veszekedésnek az iskolába indulás vetett véget. Négy gyerekünket én vittem Budapestre a kínai iskolába. Akkoriban a 4 iskoláskorú gyerekünk a kínai-magyar két tanítási nyelvű iskolába járt. Később Judit sajnos kivette és áthozta őket Gödöllőre.

Miután visszaértem az iskolából, bementem a céghez és újabb nem tetsző jeleket észleltem. A cég negyedévente megjelenő hírújságja már nem Dragon Holding Zrt hanem Santemed Hungary Zrt cégnév alatt volt jegyezve. Találtam egy szórólapot, ahol Juhász Judit vezérigazgató asszony tájékoztatja a partnereket, hogy profiltisztítás, és névváltoztatás történt.
 
Azért gondoltam, hogy mindenképpen be kell jegyeznem saját magam a Santemed Hungary Zrt-t mert már rengeteg szóróanyag és promóció kiment a nevében, így ha nekem sikerült volna az érdekes helyzet lett volna. Arról nem is beszélve, hogy sok külföldi beszállítói számla már Santemed Hungary Zrt névre jött be.
de Judit előbb beadta, így az én cégem nevét a logóval pontosan azonos névre: Santemed Clinique de Beauté Zrt névre változtattam. Ennek a cégnek a tulajdonosa szintén Judittal közös Albatrosz Szövetlezet lett.

2oo7. november 19-én mint részvényes, írásban kértem Juhász Judit vezérigazgató asszonyt a Dragon Holding Zrt közgyűlésének összehívására. 3o nap múlva sem történt semmi, így a cégbírósághoz fordultam.
Közben együtt laktunk a gyerekekkel és mindennaposak voltak a veszekedések. A cégben minden papírmunkát a Santemed Hungary Zrt-re csináltak. Őrjöngtem, de semmit nem tehettem.
Judit nem hívta össze a közgyűlést. Elmérgesedett közöttünk a helyzet.
Megfenyegetett: "Ha nem takarodom el Kínába, akkor 3 méter mélyen elásat és 4 zsák meszet tetet rám, hogy így az életben senki nem talál rám."
Persze távolról sem sikerült meghitten együtt aludnunk. Hatalmas házainkban, és telkünkön volt rá lehetőség, így Judit átköltözött édesanyja lakrészére, és alig találkoztunk.

2oo7 Karácsonya Pokol volt, a január szintén. A szemem előtt szedték szét családi cégünket. Judit kissé lehetett ennek részese, hiszen a teljes adminisztratív cégvezetést a korábbi vezérigazgató Maliya Wumaier végezte. Nem nagyon hittem abban, hogy Judit, aki 16 éven át otthon volt képes lett volna mindezen trükkös cselszövést végrehajtani. Mindenesetre hűségesen kivitelezte amit elmondtak neki.
 
Judit autójának pótkulcsát magamhoz vettem még november végén, ha esetleg céges iratokat az autójában tart hozzáférjek. Egyébként az autója GSM kártyás flottakövetővel volt ellátva lopás esetére. Eddig soha senki nem nézte mert nem lopták el sosem. Én magamhoz vettem a belépési kódot és jelszót és átnéztem az interneten merre járt. Gyakran parkolt Budapesten a Honvéd utcában. Ez az ügyvédje címe, bár a Unicredit Bank Alkotmány utcai fiókja is közel esik. Így szereztem tudomást arról, hogy a Unicredit fiókban elkészült egy újabb 2oo millió Ft-ra szóló folyószámla hitel amit már jóváhagytak. Kiutalás pillanatában sikerült leállítanom. Már eddig is 1.1 millió Euro volt a céges ingatlanokra feljegyezve, nem hiányzott volna még további 2oo millió Ft. Megtudtam, hogy a céggel kapcsolatos eseményeket előre és részletesen eltervezték, ezért is volt olyan sokat az ügyvédnél a Honvéd utcában.
 
2oo7 decemberétől Judit mindig az autóba bezárva hagyta aktatáskáját. 2oo8 januárjában találtam egy feladandó levelet az Albatrosz Szövetkezet közgyűlési meghívójával. Anyósom volt a felügyelő bizottság elnöke és kérte az ügyvezető elnök leváltását. Ezzel a fontos információval időt nyertem, nem sikerült a leváltásom, de Judittal legalább az Albatrosz Szövetkezet vonzatában sikerült közös megállapodásra jutnunk. Igaz, miután aláírtuk a megállapodást 1 órán át beszélt Meryemmel és azonnal mindent felrúgott. Legalább az Albatrosz papírjai rendben elkészültek. Így a céges ingatlanokon 1.1 millió Euro boldog cipelője lehettem... ebbe később bele is szakadtam. 

2oo8. február 14-én Valentin napján Judit pedig az egész céget elköltöztette. De ez majd egy következő fejezet lesz.
 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://osztonallat.blog.hu/api/trackback/id/tr163090441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guedi 2011.07.30. 19:35:21

Mi nők monogámok vagyunk,imádtál,szeretsz egy nőt és még is a világ másik oldalán kapcsolatod volt egy másik nővel!Szerinted Judit ezt hogy élte meg?Szült neked gyerekeket,nevelte őket és közben te?!Szenvedsz nélküle,szenvedsz a gyerekeid nélkül!Kicsit úgy gondolom hogy Judit csak bosszút állt a saját eszközeivel!Az vesse rá az első követ aki ezt a kis bigámiát hosszú távon elviselte volna!Boccccccccccs!

GeorgeJuhasz 2011.07.30. 19:41:06

Teljesen igazad is van. Itt nem az én megbűntetésem a fő probléma, hanem az, hogy porig rombolta az egzisztenciánkat, a megélhetésünket. A gyerekeknek azonban fel kell nőniük, enni, ruházni, taníttatni kell őket. Ha 3.5 év után is még a Rózsák Háborúja folyik, hol van ott az értelem? Úgy érzem, a gyerekek csak eszközt jelentenek neki és a saját bosszúja számít mindenek előtt. Azt elfogadom, hogy nekem ezért vezekelnem kell. De így?

guedi 2011.07.31. 10:10:19

Értelek,csak ne feledd el, neki nem volt más eszköze!Te megsértetted a női mivoltában, amikor más nővel kezdtél kapcsolatot,sértett volt és csalódott,egy eszközt adtál a kezében amikor hatalma lett a céged fölött,ő ott okozott neked csalódást és ELLEHETETLENÍTETT! Véleményem szerint amíg mind a ketten sértettek vagytok, te a cég miatt,ő a nők miatt, addig nem fogjátok megtalálni a közös hangot!De ne legyen igazam!

GeorgeJuhasz 2011.07.31. 10:55:12

Lett volna sok más eszköze is mint lerombolni mindent. De az a cég már nincs többé. Az az élet lezárult. Új életet kell kezdeni üzletileg. Én már lezártam ezt a részt.
Érzelmileg azonban nem bírtam lezárni a családommal közös életemet. Bármit megteszek, hogy visszakapjam őket. Szeretet kellene domináljon és nem a gyűlölet. Judittal ketten kellene saját dolgainkat rendeznünk. De bármit is próbálok, Ő csak azt hajtogatja, hogy takarodjak Kínába... Pont ezért nem megyek. Rendezetlen dolgokat nem lehet hátrahagyni. Ha itt minden rendben lesz, akkor talán el is tudunk egymástól szakadni. De csakis akkor.

guedi 2011.07.31. 11:54:47

Igen, ezt kettőtöknek kéne lerendezni, mert csak a gyerekek isszák meg ennek a levét, anyagilag érzelmileg, minden hogy! Félre kéne tennetek a sértettségeteket (főleg Juditnak)! Az a baj, azt nem tudjuk, hogy benne ez az egész hogyan játszódott le! Bár..... csak azzal tudunk mi nők szemétkedni, aki még érzelmileg valamilyen szinten érdekel! Ha már valakit elengedünk, azzal már nem gyűlölködünk (ez saját tapasztalat)! Ő egy ANYA , neki a gyerekei érdekeit kéne szem előtt tartania,milyen felnőtt lesznek a fiai, lány, ha nincs előttük egy szerető apa kép, (nem férj kép mert úgy megbuktál) hanem egy APA!

GeorgeJuhasz 2011.07.31. 13:15:00

Köszönöm a véleményed. Pontosan ugyanígy látom.
Férfiként: látom rajta, hogy nem közömbös, de ha ennyi érzelem van benne, akkor miért nem jönn haza?
Javasoltam, hogy szakadjunk el végleg, de nem tud. Újabb ügyeket generál amik még jobban egymáshoz kötnek.
Azt pedig felfogni sem tudom, hogy miért csinálja ezt a megosztottságot a családunkkal.

guedi 2011.07.31. 21:11:12

Tudod mit nem értek,mind nő,anya,feleség!Ha annyira fontos neked Judit, és a gyermekeid, miért kerestél valaki mást, miért lett ott gyermeked(gyönyörű gyermek)!Kíváncsi lennék a válaszodra, ha nem sértelek ezzel!

GeorgeJuhasz 2011.07.31. 21:27:35

KIcsi gyerekkorom óta Kína és a kínai világ a mindenem. Isten valamiért nem azt akarta, hogy az elejétől kínai feleségem legyen. Engem azonban mindig húzott maga felé az a világ.
Judit sorsszerű találkozás volt. Beleszerettem. De számomra ő lett az életem középpontja, a támasz, a család, a háttér, a minden.
Zhai ismét sorsszerű találkozás volt és belülről láthattam azt a világot amit addig csak kívülről néztem. Kínában létezik a "kis feleség" intézménye ami Európában elfogadhatatlan a nők számára. Soha nem gondoltam lezárni Judittal a kapcsolatomat, mi több a mai napig nem tudok elszakadni tőle és mint nő mindig is mindenkinél fontosabb marad. Bárki és bármennyire is szép, azt nem lehet föléírni egy sorskapcsolatnak.
Asztrológus szerint Zhai is sorskapcsolat és ez így kell legyen. Soha nem fog megszűnni egyik kapcsolat sem. Talán igaza lesz, talán nem. Meglátjuk.

guedi 2011.07.31. 21:57:10

Én hiszek az ezotériában sőt.............de ezt a magyarázatot csak védekezésnek érzem!Vagy önmagad feloldozásának!Mögé bújhatsz és meg is teszed!
"Ez volt a sorsom kész értsétek meg"csak ezt a nem igazán normális kapcsolatot nagyon nehéz elfogadni egy nőnek akinek van 5 gyereke!És a gyerekek értsék meg hogy apának azért lett gyermeke egy másik nénitől mert ez volt a sorsába!Ugyan, ezt te sem gondolod komolyan, hogy gyerek fejel ez elfogatható!

GeorgeJuhasz 2011.07.31. 22:18:00

OK. De így történt. Felakasztani pedig nem akarom magam. Elmenekülni sem fogok, hanem szembeállok a problémákkal.
A családomat soha nem hagytam magára, elköltöztek. Mást nem tehetek mint várom, hogy rendezzük az életünket.
Mit kellene tennem? Judit szerint takarodjak Kínába. Az megoldás?

guedi 2011.07.31. 22:28:35

Nem!És ezt ő sem gondolja komolyan,ezt te is tudod!

GeorgeJuhasz 2011.07.31. 22:33:43

Hát maradok és túlélek.
süti beállítások módosítása