HTML

Ösztönállat

Életem nagy kalandja: mely ösztöneimet, érzéseimet, szerelmeimet, boldogságomat, fájdalmaimat, gyűlöletemet és véget nem érő felfedezéseimet illeti.

Friss topikok

Címkék

az (1) első (1) nap (1) Címkefelhő

Archívum

Szerelem Tengere - A Harmadik Nap - A Dinnye Hatalma

2011.07.21. 17:43 GeorgeJuhasz

Megtudtam, hogy Judit kedvence a görögdinnye, így ma beszereztem egy jó nagy édes dinnyét. 
Judit dél körül végre felvette otthon a telefonját. Mielőtt le tudta volna mondani a velem való találkozást gyorsan közöltem vele, hogy meglepetésem van számára és mindjárt ott vagyok a meglepetéssel. 
Rekordidőt futottam Gödöllő és Budapest Csalogány utca között és beállítottam minden idők legnagyobb dinnyéjével. 
Ez bejött. Ha valamit, a dinnyét tényleg mindenek felett szereti. 
 
Kiderült, hogy hónapokig angolt tanult és az angol csoportjával búcsúbulit tartottak a Velencei tónál az egyik kempingben. Nem hallották a bemondót. Francba, pedig ott kétszer is bemondattuk és borravalót is adtunk.

Este a Nagy Fal nevű kínai étteremben vacsoráztunk, utána sétálgattunk a Városligetben. Olyan érzésem volt, mintha mindig is egymáshoz tartoztunk volna. Olyan természetesség volt minden együtt töltött percben, hogy ilyet még soha nem észleltem senkivel. Séta után visszavezettem a Csalogány utcai lakáshoz és a ház előtt az autóban megtörtént az első rövid, majd hosszú csók. A sárga Samara nem kint az utcán, hanem az udvarban aludt. Gazdája pedig Judit kicsi szobájában.
 
Az első együtt töltött éjszakától kezdve minden nap találkoztunk. Esténként feltettük egymásnak a kérdést amit egy filmben láttunk: "Nálad vagy nálam?".
Így indult 16 év közös életünk története.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://osztonallat.blog.hu/api/trackback/id/tr843086921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MAYA2011 · http://jazminka.acnshop.eu/default.asp?CO_LA=HU_HU 2011.07.21. 21:24:22

Van néhány elem, melyek az életedet mindvégig meghatározzák. Tudatos, és nem tudatos elemek, de szépen beépültek az életedbe!Forgatókönyv az egész életed! Hatalmas színészként kell végigjátszanod! Vigyázz, mert a színészek nincsenek jól megfizetve!
Viharos, de csodás történetek!

margaritta 2011.07.22. 08:50:26

Tabula Rasa. Tiszta lappal. Ezen a napon még minden olyan ártatlan, törékeny, és őszinte. Aztán jönnek az újabb napok, az évek, és a tetteink, a szavaink, és főleg a gondolataink - ha nem vigyázunk rájuk - sokat tudnak ártani. Legtöbbet végül önmagunknak.
De mindig van új lehetőség. Csak az nagyon sok munkával jár. Meg kell gyomlálni a burjánzó giz-gazt. Tabula Rasa.
Tisztán, békében, szeretettel, szabadon.
süti beállítások módosítása